+420 602 318 409 nlp@nlp.cz

NLP Sales Management

salesm

sales management

Zvyšte strategii prodeje na úroveň umění pomocí NLP

2 – denní prodejní trénink

  • Naučte se dovednosti a techniky, které používají ti nejmocnější a nejúspěšnější v komunikaci.
  • Zvyšte prodejní dovednosti (performance) a výsledek použitím NLP.
  • Dostaňte bezkonkurenční příležitost a přednost v prodeji s NLP.
  • Změní vám to pohled na svět a pomůže vstřebat sílu a energii.
  • Štěstí přináší peníze.
  • Šťastní lidé vydělávají více peněz.
  • Efektivní prodejní strategie a znalosti zlepší vaši úspěšnost v prodeji s NLP.
  • Základní klíčové principy v mistrovství prodeje.

DEN 1

Jak se můžete stát excelentní v prodeji? Prodej není o prodeji produktu. Prodej je o pochopení být v dobrém vztahu (raportu), lásky a péče o každého zákazníka . Je to řízená, na zákazníka orientovaná Efektivní komunikace.

 

  • Raport

Všichni věříme, že polovina z důvodů, proč něco kupujeme, je kvůli kvalitě produktu a druhá polovina, protože se nám líbí osoba, která to nabízí . Vy jste prodejce! Vy znamenáte úspěch v prodeji. Jako prodejce je důležité vědět navázat dobrý vztah… Prodej při prvním setkání – naučíte se vybudovat si důvěru se zákazníky hned např. využitím non verbálního zrcadlení. Je to jako v tanci, buďte lídři a naučte se vést.

  • Reprezentační systémy

Proč někdy to, co říkáme, není tím, co druhý slyší? Jak zvolit slova tak, aby vám rozuměli různé typy posluchačů? Jaké vzorce ovlivňují vaše myšlení a jak s nimi pracovat? Což znamená, že každý má svou „mapu“? Vědomá volba slov ovlivňuje srozumitelnost a náboj vašeho sdělení rezervačního. Jak využívat různé jazykové styly v jednání? Jak vědomě ovlivnit to, co říkáte? Vyzkoušejte si, jak slova ovlivňují naše vnímání reality a naučíte se je používat ve váš prospěch.

 

  • Magická slova – predikáty

Coachovanie a facilitace zákazníka. Je to systém Prodej – koupě konverze.

  • Kotvení a stavy

Naučte se ukotvit stav „excelentní prodej“ a pocit jako spouštěcí mechanismus. Vyvolejte dobrý pocit radosti (z podepsané smlouvy) a ukotvěte tento stav např. lusknutím prstů . Kdykoliv mluvíte o produktu – spustíte kotvu s dobrým pocitem. Na závěr v momentě, jak chce zákazník udělat nákup, lusk prsty a posil si tento stav – Stav pocit radosti z excelentního prodeje. NLP vás naučí ovládat své stavy a vybudovat si kruh dokonalosti.

  • Poklad – Outcome

Můžete mít úspěch při prodeji, pouze pokud znáte to, co děláte a jak a proč to děláte? Jaký je váš cíl? Je to v rámci efektivního definování svého výsledku v ekologii s win-win cílem?

DEN 2

  • Modelování obchodní strategie – strategie úspěšného prodeje

Naučte se prodávat od těch nejlepších a jít od dobrých výsledků ke skvělým výsledkům. Uvědomte si, co dělají ti, co to dokážou. Jak dělají to, že mají takový úspěch. Odpozorujte vzorce a buďte úspěšní jako oni. Přeneste a vyzkoušejte na sobě, což vám pomůže. S technikami NLP můžete vytvořit, jak své strategie, tak genialitu v obchodování jiných.

  • Metaprogramy – způsob jak rozhodujeme a motivujeme při prodeji

Naučte se rozlišovat přes který filtr zákazník rozhoduje. Např. jsou lidé, kteří se rozhodují na základě metaprogramu K – cíli a Od (problému). Když to odhalíte, řeknete prvnímu: „Jakmile budeš mít tento produkt, vynese tě to na první příčky v Seznamu.“ „Jakmile budeš mít tento produkt, tak se vyhneš starostem a ztrátě času hledáním dalších klientů.“

Pokud neoslovíte klienta jeho způsobem – metaprogramem, může dojít u toho prvního k nepochopení a u druhého ke strachu. Jejich motivace bude minimální a rozhodování dopadne tak, že zákazník odejde a bude se chtít rozmyslet – což může vést ke zmatení a že se už nevrátí. Mějte pozitivní vliv a pomáhejte lidem učinit rozhodnutí, které jsou pro ně ty správné, bez ohledu na důsledky.

  • Hodnoty a přesvědčení – dostanete klíče k otevření a odemknutí tajemství byznysu

Ne každý kupuje produkt ze stejného důvodu. To poslední, co byste měli dělat, je, nabízet své důvody, proč by zákazník měl produkt koupit. Toto nedělejte. Místo toho najděte, co je důležité pro ně. Vraťte hodnoty na produkt.

  • Přesvědčení – to, co si myslíš, to dostaneš. Jaké paradigmatu máte z rodiny? Co jsou to peníze?

Např. peníze jsou výměnná energie nebo zlo, které kazí člověka? Je rozdíl, čemu věříte? A jaký to má dopad?

Věříme , že prodej je nejušlechtilejší povolání, pokud se provádí správně a ze správných důvodů.

– Práce s vnitřním dialogem – naučte se vnímat a kontrolovat, co říkáte sami sobě.
– Umění najít pozitivní úmysl
– Přerámujte odmítnutí v prodeji – reframing
– Sale story – naučte se prodávat příklady a úspěšné příběhy jiných
– Odpovězte na otázku Kdo jste?

Jak vnímáte Sebe jako obchodníka? Co je pro vás prodej?

V případe Vašich otázek nás kontaktujte

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Předmět

Vaše zpráva

Souhlasím se zpracováním osobních údajů. Více zde